地熱谷 Namafjall Mud Pots ‧ 惠爾火山 Hverfjall Crater - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
開始我哋喺冰島第八日嘅行程嘞,哩日我哋諗住喺夠鐘離開 Diamond Circle 出發去下一站嘅民宿之前,盡可能走訪位於 Reykjahlíð 一帶嘅地熱景點。



上面個地圖記錄咗我哋哩日到過嘅地方,我哋哩日嘅第一站係位於 Námafjall Hverir 嘅 Mud Pots。



Námafjall 係冰島東北部近米湖嘅一座山,哩座山喺 Kraftla Volcano 附近,位置正正就喺火山嘅地熱區之中,而 Hverir 就係位於 Námafjall 嘅一處熱泉地帶嚟。



嚟哩度主要係想睇吓附近一帶嘅地熱景觀,首先哩度有幾個 Fumarole ~ 火山噴氣孔。哩啲 Fumarole 會噴出含硫化物嘅蒸氣,亦因為哩啲含硫化物嘅氣體令到哩度嘅硫磺氣味特别濃烈,係真係臭到有啲作嘔嗰種嘅感覺



地面上嘅泥土經過化學作用,變成紅橙黃綠乜顏色都有嘅五彩地貌。



除咗 Fumarole 之外,Mud Pots 亦係另一個值得嚟到睇吓嘅有趣自然現象。



當 Fumarole 含硫化氫嘅氣體同地面上嘅水份產生化學作用就會形成硫酸,哩啲水份中嘅硫酸會慢慢溶解四周嘅泥石形成泥漿,地熱將哩啲泥漿煮滾,結果就形成我哋家陣見到滾吓滾吓嘅 Mud Pots 嘞。



亦因為哩啲 Fumaroles 同 Mud Pots 不斷釋出嘅硫化物,哩度嘅地面都係五顏六色咁,幾得意。



哩度嘅空氣中除咗有好濃烈嘅臭蛋氣味之外,周圍亦有大量之前講過嗰啲 Black Flies 喺我哋身邊飛嚟飛去,四周圍又臭又多烏蠅嬲住,結果我哋忍耐嘅極限唔過半個鐘 ,影夠相就離場去下一站。

下一站 Hverfjall Crater,距離 Námafjall Hverir 不過係幾分鐘車程。



哩個亦係一個偽火山口 ~ Pseudocraters 嚟,行上去火山口段長命斜都幾甘吓㗎。



所謂偽火山口,啫係睇起上嚟雖然好似一個真嘅火山口,不過個窿唔係由於岩漿噴發形成,而係因為熾熱嘅岩漿流入潮濕嘅地方例如沼澤、湖泊或者池塘嗰陣,通過熔岩熱力引起蒸汽爆炸而形成嘅獨特地貌。



上到火山口嘅頂部望返落去,可以見到四周亦有啲細啲啲嘅 Crater。



我覺得哩啲 Craters 喺火山口邊沿望落去就係窿一個冇乜特別,反而居高臨下遠遠咁望過去先至睇得出哩啲 Craters 獨特嘅形態。



喺 Hverfjall Crater 山頂逗留咗十零分鐘,跟住我哋就行返落去停車嘅位置,出車踩去哩日嘅第三站 Dimmuborgir。

留言