馬蹄峽谷 Asbyrgi Canyon - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
開始我哋喺 Diamond Circle 嘅第二日行程嘞,哩日朝早陽光充沛,我哋先喺民宿度食過早餐,大約朝早九點零鐘出車,第一站先去 Ásbyrgi Canyon 打個白鴿轉。



Ásbyrgi Canyon 係一座馬蹄形嘅峽谷,哩座峽谷嘅總長度有 3.5 公里,高度有 100m。



我哋沿住 85 號公路開車再轉入去 861 號公路,大約朝早十點到達,嚟到先喺比較接近 Botnstjörn Lake 嗰邊嘅一個停車場度泊低架車。



喺哩個停車場側邊有個都算係幾乾淨吓嘅洗手間,話時話想喺香港領匯啲商場度揾一個差唔多咁乾淨嘅洗手間我估都唔容易,喺啲咁嘅荒山野嶺度嘅一個洗手間都可以做到咁嘅衛生程度,都不得不佩服冰島人同冰島啲遊客嘅公德心同自律。喺停車場側邊有一條可以通往 Botnstjörn Lake 嘅小徑。



我哋沿住哩條小徑行過去 Botnstjörn Lake,喺湖邊一個木搭嘅觀影台度停低睇吓風景影吓相咁。



由哩個觀景台可以沿住另一條小徑,行去湖嘅另一邊一個位置高少少嘅觀景台。



喺哩兩個峽谷底部嘅觀景台度睇到嘅景色都只係普普通通冇乜特别,要睇到 Ásbyrgi Canyon 最雄偉嗰個馬蹄狀嘅峽谷形態,查實要經一條來回大約三小時步行路程嘅山徑,行上峽谷嘅頂部先可以睇到,可惜我哋哩次冰島嘅行程排唔到時間去行哩段山徑。



喺 Ásbyrgi Canyon 係咁兒行過一轉,跟住就出車踩去下一站、今日我哋行程嘅主菜 Dettifoss 嘞,離開 Ásbyrgi Canyon 之前我哋經過一嚿叫 Eyjan 嘅巨石。



好多嚟到哩度嘅遊客都會喺哩度附近一個停車場停一停車幫嚿石影返張相嘅,不過我哋就懶少少只係中途放慢啲啲部車喺車度影完相就踩油鬆人。

留言