Husavik 住宿 ‧ Gamli Skolinn Husavik - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
我哋由 Mývatn Nature Baths 出發沿住 87 號公路行車,大約旁晚八點就到達我哋哩晚入住嘅民宿 Gamli Skólinn Húsavík



跟住又到睇樓嘅時間嘞,我哋喺 Húsavík 哩一站入住嘅哩間民宿係一座兩層高嘅物業嚟,我哋就住喺地下嗰層嘅一個單位度,房租一晚盛惠 ISK 44,707 大元。



上面個地圖就記錄咗哩間民宿喺 Húsavík 嘅位置。



哩間民宿係今次冰島行程中我認為質素最正嘅一間嚟,先睇睇個客飯廳,一句講晒又大又企理。



到個廚房嘞,哩次個廚房終於唔係開放式廚房,重要個廚房嘅空間都幾大吓。入面啲設備好齊全,各式爐具洗碗碟機一應俱全,杯碟餐具都打理得好乾淨。



哩間屋總共有三間房,每間房都可以瞓兩個人。



房間啲床鋪亦係雪白新淨打理得相當之企理。



浴室嘅設備亦係光潔亮麗,有乾淨嘅毛巾供應,熱水供應充足夠熱,浴盤去水亦冇乜問題。唯一有少少美中不足嘅就係哩度只得一部洗衣機分俾全橦樓嘅所有單位共用;我哋喺哩度住兩晚,兩晚部洗衣機都有人用梗完全揾唔到機會洗衫。好彩之前喺 Egilsstaðir 嗰站洗咗轉,唔係嘅話就可能要嚟到哩度開夜車等洗衫喇



巡完間屋跟住我哋就開始煮飯嘞。



哩晚食完個飯已經差唔多夜晚 11 點,本來諗住食飽飯跟住出去海邊行吓順便影個靚嘅日落。



點知執拾吓啲碗碟再咪咪嚤嚤咗一陣,行到出海邊個太陽已經落咗山。



Húsavík 實在係一個風景相當之唔錯嘅小鎮嚟,去 Diamond Circle 玩嘅話,我覺得揀 Húsavík 哩度做落腳點住番佢一至兩晚會係一個相當之唔錯嘅選擇嚟。



喺海邊嘅碼頭周圍行咗陣,到差唔多夜晚 12 點我哋先舍得返民宿沖涼瞓覺,哩日嘅行程亦就此完成嘞。

留言