Hofn 住宿 ‧ Seljavellir Guesthouse - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
又睇睇我哋喺 Hofn 哩站住嘅民宿係點環境,哩一站嘅民宿同上一站一樣都係冇廚房設備嘅。



哩間民宿嘅舖號叫 Seljavellir Guesthouse,民宿位置離 Hofn 唔係好遠,由 Hofn 揸車過去唔使十分鐘車程。



我哋住嘅係哩隻雙人房,之前嘅篇幅都有提及過,喺冰島南部啲住宿好似都係偏貴,哩隻雙人房嘅房租一晚就要 ISK 25,887 大元。



哩度啲房間嘅裝修睇落相當之新淨,床鋪浴廁都打掃得乾淨企理,衛生嚟講算係做得相當之唔錯。不過佢哋個浴室花灑位同坐廁中間只得一塊玻璃隔開,前面冇浴簾擋住啲水,沖完涼之後就會成個洗手間濕晒,哩度就要扣少少分嘞。



房租包埋個早餐,早餐款式都係啲大路嘢好似麵包肉食蔬菜粟米片牛奶果汁嗰啲啦,食物質素都算唔錯嘅。唯一有少少唔老黎嘅係嗰度放餐碟張枱上面俾我見到幾隻瓜咗嘅烏蠅瞓咗喺枱上面。不過後來我哋去到 Varmahlíð 嗰站都住過一間本身打理得幾乾淨但依然係一屋烏蠅嘅民宿。我估冰島喺夏天只要係啲人煙冇咁稠密嘅地方,都有機會出現四圍都係烏蠅嘅情況 (重未計喺 Dettifoss 或者 Reykjahlíð 嗰啲俾幾十隻烏蠅嬲住嘅盛況,哩部份就講到 Diamond Circle 嗰段行程先再詳細講),真係好介意嘅話就要揾返啲比較旺嘅大城鎮落腳嘞。



之前一日個行程排得比較 chur,所以哩日我哋會安排個行程 hea 返少少平衡吓。哩日食完早餐執返好啲行李上車,我哋朝早九點幾先起錨離開民宿。

留言