米湖溫泉 Myvatn Nature Baths - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
一場嚟到米湖 (Mývatn) 哩度,就點都冇理由唔去吓哩度著名嘅米湖溫泉 (Jarðböðin við Mývatn / Mývatn Nature Baths) 浸番轉嘅。



我哋由嗰間 Samkaup 超市開車出發,沿住 1 號公路大約行 5 分鐘車程,就開到 Mývatn Nature Baths 出面一個停車場,上面個地圖就記低咗哩度嘅位置。



哩度個接待處比我想像中骨子企理好多,除咗買飛入場嘅櫃位之外,哩度重有間細細嘅紀念品店,有餐廳同一個都幾乾淨嘅公眾洗手間。



先睇睇嚟哩度浸溫泉嘅價目表。



餐廳似係主要賣啲輕食,我哋冇真係幫襯過,不過我估佢啲份量當正餐咁食嘅話應該唔會夠飽。



巡完出面個場,跟住大伙兒就科水入場換衫沖涼嘞。我哋已經帶定泳褲泳衣毛巾哩啲架生,所以唔使另外俾錢喺哩度租,齋計入場費盛惠每位成人 ISK 4,000 大元,哩度嘅入場費比 Reykjavik 嗰邊嘅 Blue Lagoon 相宜好多。





同日本啲温泉一樣規舉,先要沖乾淨個身先可以入去温泉池度浸。





哩日個天比較陰,所以氣温都唔係太高,我估大約都係得十度左近。





沖完身濕住身咁行出室外都幾凍吓,所以一出到室外好自然就會第一時間衝入去啲暖啲嘅池水入面。





查實啲池水唔係話真係好熱,叫做暖暖哋但又唔會浸到紅都面晒標晒汗嗰隻咁。





啲池水都有少少硫磺味但唔係話好重嗰隻;喺冰島哩十日時間裡面,感覺上 Diamond Circle 哩度啲水質嘅硫磺味係最重,喺 Reykjahlíð 一帶就算唔係行入去啲噴晒煙嘅地熱景區,都時不時會覺得喉頭有一陣硫磺味;就算係離開地熱區比較遠嘅 Husavik,我沖涼嗰陣都覺得啲水輕輕有一陣硫磺味,沖涼沖極個身都係滑潺潺咁。



我哋晏晝 5 點幾鐘入場浸,大約浸到 7 點鐘大伙兒就離場出車向 Húsavík 哩晚入住嘅民宿進發。

留言