海鸚鵡 @ Borgarfjordur ‧ Puffin - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
都夜嘛嘛成六點幾七點咁晏到底我哋重要出發去邊呢?查實哩日夜晚我哋計劃去 Borgarfjörður Eystri 碰吓運氣,希望睇到喺冰島只可以喺夏天嗰兩三個月先有機會一見嘅一種雀鳥 ~ Puffin ‧ 北極海鸚鵡。下面個地圖就記錄咗由 Egilsstaðir 去到 Borgarfjörður Eystri 嘅一段行車路線。



咁晏先出發除咗因為掛住洗衫唔肯起錨哩個原因之外,另一個主要嘅原因係我出發前睇過一啲資料,話 Puffin 嘅習性係日間要出海揾食,大約到夜晚七八點咁上下先放工歸巢;而我哋去 Borgarfjörður Eystri 捕嘅主要係啲鳥巢嘅位置,所以諗住晏少少出發嘅話睇到雀嘅機會或者會大啲啲咁。



由 Egilsstaðir 去 Borgarfjörður Eystri 大約要個半鐘頭車程,而哩段車程都算係有少少難度㗎,諗住自己揸車去嘅話要考慮吓司機對自己嘅駕駛技術有冇信心嘞。哩段路除咗途中兩段沙塵滾滾嘅沙石爛路之外,重有一段又爛又斜又多彎同啲彎都有少少急嘅山徑,山徑旁邊又冇圍欄,如果碰啱啲大風或者大雨嘅日子,行哩段路我估會有少少危險添㗎。



由上面嘅路況圖可以睇到,揸車去 Borgarfjörður Eystri 嗰條 94 號公路中途要通過兩段 Gravel Road,之後近住 946 號公路就係嗰段比較難行嘅山徑;過咗哩段山徑之後再過冇幾遠會經過海邊嘅一條漁村,到大約傍晚八點,我哋就到達位於哩條漁村附近嘅一個觀鳥點嘞。



喺 Borgarfjörður Eystri 有一個 Puffin 同其他海鳥嘅聚居地,而當地人就喺哩個雀群聚居嘅位置起咗啲方便到訪遊人觀鳥嘅設施。



我哋可以沿住一條木搭嘅樓梯行上去觀鳥點上面嘅一座平台,喺平台上面可以望見近岸有一座小島。



喺哩座小島上面可以見到好多巢洞,而各種水鳥就係喺哩啲巢洞入面度居住。



我見當中大部份嘅巢洞都係俾啲海鷗佔領咗,不過喺少部份嘅巢洞度都重可以見到幾隻 Puffins 嘅蹤影。



雖然都叫做如願見到 Puffins,不過哩座小島離開觀鳥點都重係好遠吓,唔可以好清楚咁睇到佢哋



喺觀鳥台上面唔係有太大收獲,嚰咗陣我哋就行返落去岸邊,諗住再碰吓運氣睇吓會唔會剛啱有 Puffins 喺岸邊度停留。



我哋跟住喺觀鳥台附近一個小型碼頭度捕咗陣,嗰陣我間唔時見到有一兩隻 Puffins 喺頭頂飛過,細心望清楚啲 Puffins 嘅飛行路線,發覺有啲原來係飛向我哋泊車嘅位置嗰度。





於是大伙兒行返過去我哋泊車嘅位置,再細心觀察咗一陣,先發現啲 Puffins 原來係遠在天邊近在眼前





就喺我哋泊車位置前面一個石坡上原來都有 Puffins 居住嘅巢洞,哩度啲 Puffins 有時會喺啲巢洞度趷個頭出嚟,而哩啲巢洞距離地面只係大約十零廿尺。





喺哩個位置睇 Puffins 嘅距離雖然已經近咗好多,可惜一來哩晚啲陽光唔係好夠 (嗱我冇打錯字,我嚟到冰島好幾個夜晚都係好好陽光㗎),二來影 Puffins 嘅哩個位置剛啱係背光位,光線環境唔係太理想,影出嚟啲雀相此終都係差咗少少





大約夜晚九點幾,見都唔似會揾到更有利嘅位置捕雀,於是大家就收拾架生起錨回程返歸嘞;到約莫夜晚十一點我哋先返到 Egilsstaðir 嘅民宿,而哩日嘅行程亦就此完成。

留言