Reykjavik 住宿 ‧ Aurora Apartments - 冰島夏日環島自駕遊

Blog in Progress
未講哩日嘅行程之前,先講吓我哋喺 Reykjavik 落腳嘅哩間 Aurora Apartments 係點環境。哩間民宿嘅接待處同真正俾人住嘅房舍係分開座落喺唔同嘅街道,而兩邊大約相隔一條街左近嘅距離;哩個接待處亦係食早餐嘅地方嚟,屋租一晚盛惠 ISK 36,036;下面個地圖就記低咗哩間民宿嘅接待處同我哋住嗰間房舍嘅位置。



我哋住嘅係一間設有廚房同衛浴嘅獨立屋,屋入面一個睡房擺咗兩張單人床。



客廳有個細細嘅開放式廚房,同擺咗張碌架床。個單位嘅空間查實有少少窄,住夠四個人打開晒四隻行李篋,間屋就已經冇乜活動空間。



間屋基本上算打理得幾企理,洗手間床舖毛巾同廚房用具都算乾淨可以安心使用。浴室去水冇乜問題,不過熱水供應就好似、可能有啲啲慢;事原係我哋頭兩個沖涼嘅團友都覺得啲熱水唔多夠熱,不過到我最後一個沖涼嗰陣,我自己又覺得啲熱水夠熱冇乜問題喎



查實我哋經 booking.com 訂嘅哩間屋應該係唔包早餐嘅,不過唔知係民宿啲管理人喺 booking.com 入錯機定還是佢前台啲員工搞錯咗嘞,總之我哋攞鎖匙嗰陣佢櫃位個職員就派埋早餐券俾我哋。嗰日我重估係我哋唔識睇 booking.com 張單個 Meal Plan,不過之後喺 Selfoss 住嗰間民宿,同一個 Meal Plan 嘅寫法又的確係唔包早餐嘅;我哋可能咁就儍吓儍吓賺咗個免費嘅早餐都唔定嘞。



食完早餐,跟住就出車開始哩日喺 Golden Circle 嘅行程嘞。



喺離開 Reykjavik 之前,我哋先去市內一個 N1 油站買定幾張入油卡同電話卡。電話卡嚟講,根據我出發前睇過嘅資料,喺冰島應該有三間主要嘅流動電訊供應商,分别係 Siminn、Vodafone 同埋 Nova。查實出發前我係諗住嚟到冰島買比較大路嘅 Siminn 電話卡,事關睇資料得知 Siminn 喺冰島 3G 嘅覆蓋應該係最好嘅。我買卡嗰陣同個店員講都係話要買 ISK 2,990 一張嘅 Siminn card,不過個店員話冇哩隻賣,俾咗張 ISK 2,000 嘅卡過我。因為 Siminn 都有一隻 ISK 2,000 嘅電話卡,買嗰陣我重以為哩張就係嗰隻 ISK 2,000 嘅 Siminn 卡嚟。後來返到香港睇清楚先發覺哩張卡係另一間冰島嘅流動通訊營運商 Nova 出嘅卡嚟。



事關出發嗰陣我都重未係好記得啲電話卡嘅品牌名稱,剩係記住電話卡就係 Siminn 卡,完全冇為意 Nova 係另一間唔同嘅營運商嚟。不過都好彩叫做有少少錯有錯著,返到香港我對清楚發覺原來 ISK 2,000 嗰張 Siminn 卡只係得預付流動數據,冇包預付本地流動電話;電話同數據兩樣都包嘅就只得 ISK 2,900 嗰隻 Siminn 卡。

而之後我去到 Egilsstaðir 嗰站就碰到一定要打電話先可以揾到民宿個負責人帶我哋入屋嘅狀況。如果嗰陣個店員係俾張 ISK 2,000 嘅 Siminn 卡過我,張電話卡齋用得數據冇得打電話嘅話,嗰陣我哋應該會幾麻煩。

雖然 Nova (同另一間營運商 Vodafone) 嘅覆蓋應該係冇 Siminn 咁好,不過可能我哋哩次喺冰島嘅行程都係圍住 Ring Road 啲大路嘅景點,行程中要上網同打電話嗰陣用哩張卡都冇出現過啲乜嘢問題。

另外哩次喺冰島 10 日嘅行程查實我哋都好少用哩張電話卡上網;一來去到間間民宿都有免費 Wi-Fi,加上中途好多大啲、有餐廳嘅油站亦一樣有提供免費嘅 Wi-Fi,上網打卡哩啲手續我哋等有免費 Wi-Fi 用嗰陣先做已經好足夠。

我覺得電話卡嘅數據查實應該盡量留返喺緊急、真係有需要嗰陣先用。例如我哋喺去 Dettifoss 嗰陣試過遇上一次之前預計唔到嘅封路,嗰陣就要靠個流動數據上網查到底發生乜事會唔見咗條路,同要轉邊條路線先去得到目的地。好彩當日都算係風和日麗,同埋嗰日嘅封路應該只係同啲道路改善工程有關。之但係萬一碰著哩啲道路改動又撞啱冰島嘅惡劣天氣,如果冇辦法上網得知即時嘅路況同天氣資訊嘅話,就分分鐘有可能會演變成一啲危險嘅狀況都未定㗎。

留言